Slaan oor na hoofinhoud

Waterproof Principle 31 - Waiting




So. If you have been around the blog since it started, you’ll know that I was exploring 30 Waterproof Principles / Life lessons to celebrate before my 30th Birthday. 
(If you weren’t around you are welcome to have a look at the previous archived posts from 2011/2012)

The truth today is that I am not 30 anymore…and haven’t been 30 for a while..hehe
Early this September I turned 33 and am Thankful for the years God has given me.

In thankfulness I see it fitting to document and add 3 principles to the lovely bunch.

They are Short. Sweet....and to the point. When I do have a “down-day” I like to dwell on these truths to lift the mood and heart. May He carry you as He does me.

Enjoy Principle nr 31, the rest are soon to follow!

Much love!

iskra





Waterproof Principle 31- Wait

In our walk with God we WILL get to seasons of waiting. 
Waiting for answers. Waiting for breakthroughs…
I was in a season of waiting when I trusted God for another job. I knew I had a lot more to give and felt like I was WASTING TIME by staying where I was. I was very frustrated with my circumstances and all-round unhappy. God gently spoke to me during this time. Why don’t we trust God?... Why didn’t I trust Him?... I couldn’t SEE the breakthrough. By His grace I realized that He gave me all my dreams and He would provide and make a way for me. He opened the red sea. Which is quite a big deal. a New job is really a small matter. I had to wait for it because I had to wait for it. God was forming my character during this time. He knows what we need and when we need it. When are we going to surrender and trust Him? Well then, I didn’t obediently wait at first and I think this actually prolonged my breakthrough…………..I tried all kinds of things……my own plans and ideas….EVERYONE of them failed…until finally…I gave up. I surrendered and said….OK God….nothing is working here so I am just going to wait around for You to open up the way. In YOUR time. I also realized that I was neglecting the people and God-given opportunities around me while trying to do my own thing…so I turned my focus to where I was at the time, the people I was with and realized God has great compassion for these people…We started a prayer group at my place of work. Initially I just wanted to encourage people with the Love God has encouraged me with on MANY DAYS. During this time I believe God touched many people’s lives. Many more than He would have if I didn’t pay attention. The mood in our office changed and we became like family joined by the Love of God. Waiting was not wasting time at all because God was working in me and the people around me. Sure I made mistakes and still do. No perfection here yet! But those who really stuck around were the ones who grew with me during this season of waiting. My best memories were with these people (wonderful young ladies, who I am so proud of today xxx Love you forever)
Some days it took allot. I know I cried allot in my car, but I also sang allot to! It was during this time that I wrote this song! (Our band, walking the lion, does not perform together anymore as we are all involved in different projects, so I guess we could call this ‘n golden oldie…enjoy! Be blessed, be inspired)


Isaiah 40:31 But those who wait for the Lord [who expect, look for, and hope in Him] Will gain new strength and renew their power; They will lift up their wings [and rise up close to God] like eagles [rising toward the sun]; They will run and not become weary, They will walk and not grow tired.








Opmerkings

Gewilde plasings van hierdie blog

Vir Die Voëls - Premiere & Resensie

#NasieInspirasie was genooi deur Starburst Promotions na die Premiere van "Vir Die Voëls" - 'n Film wat gebasseer is op die ware verhaal van Irma Humpel en Sampie De Klerk  (Vertolk deur  Simoné Nortmann  en Francois Jacobs - Foto) Sou mens kyk na die diereryk en die natuur in geheel is daar beslis baie lewenswaarhede wat daaruit gering kan word. So word dit ook vertel in die nuwe film en impakvolle storie van Irma Humpel en Sampie De Klerk, se "Vir die Voëls . Huisgenoot het hulle 100ste bestaansjaar gevier, 'n kompetisie geloods en lesers genooi om hulle liefdesverhaal te deel. Huisgenoot vertel die wenner se storie op die silwerdoek met behulp van Kyknet en Factory Films. "Vir die Voëls" vertel die ware verhaal van Irma Humpel (Simoné Nortmann), ’n korrelkop-rabbedoe wat in ’n trourok voor die kansel beland langs die seun wat haar kleintyd onophoudelik geterg het. Tot kort tevore was haar kop op ’n blok dat onafhanklikheid die enigste vorm van

Die klippie in my skoen - geskryf deur iskra

Wat 'n knaende verraad! Daardie klippie in die skoen. Daardie ding wat krap en pla en mens soms verleë laat. Dis 'n pes as jy dalk jaag van hier na daar, soveel dinge wat aan jou trek; jou aandag vat; daar is nie tyd nie! Vir jou om net te kan sit, skoen uittrek en die verdomde ding uitgooi! Pfffeeeu...! Wat 'n verligting as hy eers weg is! So klein dingetjie met soveel praat in sy kneuse...daardie klippie in die skoen. (Talk about rubbing me up the wrong way!) Ons het almal maar ons klippies. Klein goedjies wat haak en pla. Daagliks knaag dit aan ons..maal dit rond in ons koppe, laatnag, wannneer ons eintlik moet slaap... Ons veiligheid. Ons kinders se toekoms, gesondheid. Hoe gaan jy hierdie maand daardie rekening betaal? Jou huwelik of 'n vriendskap is dalk op 'n snaakse plek of selfs naby skipbreek? Dalk ons eie gesondheid wat 'n lelike rapport gekry het... 'n finale een...wat jou asem weggeruk het...wat jou, die mense om jou, dae en minute met '

#Bakgat Gesondheidsbeskuit

My ouma het altyd gesê: “As jy kan lees, kan jy bak”. Ek het dit altyd geglo en wyd en syd verkondig, maar vandat ek self begin bak het vir ‘n lewe, het ek agtergekom dat jy meer leer met ondervinding as wat enige resep jou kan vertel. Soos ek dan nou hierdie resep met julle deel, deel ek dan ook my ondervinding, wat ‘n paar vrae dalk vir julle sal opklaar en natuurlik die mite dat beskuit moeilik is om te bak van die tafel afhaal. Bestandele: 1kg Bran Rich Self Raising Flour  (of gewone self raising flour as jy nie so baie van semels hou nie) 10ml Bakpoeier 10ml Sout 125ml Klapper 250ml Sonneblom sade 100ml Rosyne 50ml fyn gekapte neute van jou keuse 500ml All Bran Flakes  (goedkoper bran flakes ook goed, maar proe nie so lekker nie) 250ml Suiker (wit of bruin, maak nie saak nie) 500ml Oats (maak nie saak watter ‘brand’ nie) 500g Botter (gesmelt) 500ml Karringmelk Hierdie is die basis waarvan af ek werk. As ek nie bv. Oats of rosyne het nie, sal ek dit vervang met dieselfde