Slaan oor na hoofinhoud

Take the Time


To every thing there is a season, 
and a time to every purpose under the heaven: 
A time to be born, 
and a time to die; 
a time to plant, 
and a time to pluck up 
that which is planted; 
A time to kill, and a time to heal;
 a time to break down,
 and a time to build up;
 A time to weep,
 and a time to laugh;
 a time to mourn,
 and a time to dance 
Ecc 3:1-4 


When I was little we used to live in a lovely 
environment close to the beach.
I had a fun childhood and remember 
always being outside with my sister
playing until dinner time (until the cows came home)!
At some point my father had health problems, 
they thought is was a heart attack of some sort,
but it was the muscles around his heart pulling together due to stress.
Soon afterwards, as a gift to my mother, he bought her this clock.
The family laughed and joked and said that my
father got my mom the gift because he thought
he was going to die (like a parting gift).

Thankfully he lived for many more years after this!

This Clock rings on every hour and stops ringing at 9
every night, but at some point during our childhood the Clock broke...
It remained a beautiful piece of work (wood) so it was left
hanging there on the wall.
The kids grew up (we are four; two boys and two girls)
and left home and comfort of mom and dad.

My parents moved to a different 
town on the Coast
with Clock and all.

About 3 months ago my dad became very sick;  all 
of a sudden... In and out of hospital...
All of us, brothers and sisters, got together, stayed and
visited there as it seemed quite serious.

During our time of visiting my Eldest brother, who is a
regular Mr fix-it, started fixing things around
my parents' house. Things that they don't get to.
Change the light, fix the gate, odds and ends and also
gave attention to fixing this Clock...
Stepping into Mom and Dad's home, with Dad still in
hospital, I heard this Clock ring again
for the first time in years ...
and Mom told me the story of how Dad
bought it and the family jokes.




Unfortunately Dad passed away a few days afterwards...

Now when I think about that Clock...I wonder if it wasn't God's way of 
showing us that it was Dad's time to go...
Bitter pill to swallow, God's Grace is enough to see us all
through this mournful time. 
We are also assured that he loved God and entrusted his life
to Him. Man of Great Faith...

It also got me thinking...
how did I spend time with Dad? Did I say what I wanted to say?
... not just when he became sick, but in general. 
And how will I be spending my time in future?
I'm glad I got to say goodbye...kiss him and pray with him...
a special grace from God...
not everyone gets to do this.
Some are quickly and shockingly 
removed from this world...

This whole event just helped me realize:

Tell my family and friends that I love them.
Everyday or as often as possible
and not just with my words
with my actions 
I can't make time for them...
because I can't MAKE time,
it is not in my hands...

TAKE the TIME
and appreciate and love
God and people

Today

Tomorrow might be too late.




much love xxx

iskra

Opmerkings

Gewilde plasings van hierdie blog

Die klippie in my skoen - geskryf deur iskra

Wat 'n knaende verraad! Daardie klippie in die skoen. Daardie ding wat krap en pla en mens soms verleë laat. Dis 'n pes as jy dalk jaag van hier na daar, soveel dinge wat aan jou trek; jou aandag vat; daar is nie tyd nie! Vir jou om net te kan sit, skoen uittrek en die verdomde ding uitgooi! Pfffeeeu...! Wat 'n verligting as hy eers weg is! So klein dingetjie met soveel praat in sy kneuse...daardie klippie in die skoen. (Talk about rubbing me up the wrong way!) Ons het almal maar ons klippies. Klein goedjies wat haak en pla. Daagliks knaag dit aan ons..maal dit rond in ons koppe, laatnag, wannneer ons eintlik moet slaap... Ons veiligheid. Ons kinders se toekoms, gesondheid. Hoe gaan jy hierdie maand daardie rekening betaal? Jou huwelik of 'n vriendskap is dalk op 'n snaakse plek of selfs naby skipbreek? Dalk ons eie gesondheid wat 'n lelike rapport gekry het... 'n finale een...wat jou asem weggeruk het...wat jou, die mense om jou, dae en minute met '

Vir Die Voëls - Premiere & Resensie

#NasieInspirasie was genooi deur Starburst Promotions na die Premiere van "Vir Die Voëls" - 'n Film wat gebasseer is op die ware verhaal van Irma Humpel en Sampie De Klerk  (Vertolk deur  Simoné Nortmann  en Francois Jacobs - Foto) Sou mens kyk na die diereryk en die natuur in geheel is daar beslis baie lewenswaarhede wat daaruit gering kan word. So word dit ook vertel in die nuwe film en impakvolle storie van Irma Humpel en Sampie De Klerk, se "Vir die Voëls . Huisgenoot het hulle 100ste bestaansjaar gevier, 'n kompetisie geloods en lesers genooi om hulle liefdesverhaal te deel. Huisgenoot vertel die wenner se storie op die silwerdoek met behulp van Kyknet en Factory Films. "Vir die Voëls" vertel die ware verhaal van Irma Humpel (Simoné Nortmann), ’n korrelkop-rabbedoe wat in ’n trourok voor die kansel beland langs die seun wat haar kleintyd onophoudelik geterg het. Tot kort tevore was haar kop op ’n blok dat onafhanklikheid die enigste vorm van

#Bakgat Gesondheidsbeskuit

My ouma het altyd gesê: “As jy kan lees, kan jy bak”. Ek het dit altyd geglo en wyd en syd verkondig, maar vandat ek self begin bak het vir ‘n lewe, het ek agtergekom dat jy meer leer met ondervinding as wat enige resep jou kan vertel. Soos ek dan nou hierdie resep met julle deel, deel ek dan ook my ondervinding, wat ‘n paar vrae dalk vir julle sal opklaar en natuurlik die mite dat beskuit moeilik is om te bak van die tafel afhaal. Bestandele: 1kg Bran Rich Self Raising Flour  (of gewone self raising flour as jy nie so baie van semels hou nie) 10ml Bakpoeier 10ml Sout 125ml Klapper 250ml Sonneblom sade 100ml Rosyne 50ml fyn gekapte neute van jou keuse 500ml All Bran Flakes  (goedkoper bran flakes ook goed, maar proe nie so lekker nie) 250ml Suiker (wit of bruin, maak nie saak nie) 500ml Oats (maak nie saak watter ‘brand’ nie) 500g Botter (gesmelt) 500ml Karringmelk Hierdie is die basis waarvan af ek werk. As ek nie bv. Oats of rosyne het nie, sal ek dit vervang met dieselfde