Slaan oor na hoofinhoud

The Missing Link - written by iskra








Homo Naledi...would you say this fossil finding is the missing link? It is said that this face changes human history. What about the future?
How relevant is a fossil finding to my everyday life and experiences?
To some people it means a whole lot and others couldn't be bothered by it.


I do not support the evolution theory, but I think I can identify with the joy of the researchers when finding something valuable to them.

The last few months I have asked myself some tough questions. Basically a re-evaluation of the foundation of my thinking and beliefs...
I realized, after much debate with myself and others. That I have been blindly neglecting a huge chunk of the truth!


I have been found to be so focused on DOING THINGS RIGHT that I have neglected the WHY behind it. Not all of it is my doing of course. It has been a collaborative mess with regards to upbringing and what is being taught in mainstream society. Add a little sugarcoat of pressure and guess what, you are baked! (a.k.a you've been had).


What is the gospel really?


The bible says, referring to the great commandment, that as a christian I should go and preach the gospel to all nations (not necessarily with words, our lives speaks loudest), but what is it? What is the gospel reeaally?


Christian pastors and leaders...are we really preaching the gospel?

This is just a question that has come up in my mind. Especially because I have been SO focused on everything I do wrong as a christian INSTEAD of being focused on what God has DONE to make it right!

The missing link, to me, this year, has been the overwhelming concept of Grace.
Knowing for certain God looks at us with unconditional LOVE. He is for me...not against me...and aligning my focus into this fundamental truth.
It is such a simple truth with so much power!
Something I am exploring and learning about daily!

Jesus given as an OFFERING for us when we were still sinners?....herein lies the beauty of Grace and UNCONDITIONAL love. This is the gospel message. And it remains the foundation and the building block (cornerstone) of our faith.


Have a good look at your life and find out what it is you are chasing?

I have lost focus at times, but have decided
to turn my gaze towards LOVE. (God is LOVE). I believe that this will change not only the face of my history, but it will change the face of my future filled with the presence of LOVE. This is my heart for 2016. To Chase Love and live this gift of life in all its fullness.
Let us come as we are, missing, lost or found.
He will love us into wholeness!


Enjoy this fitting song by Bethel Church:
http://youtu.be/aCGJUcor30M


Merry Christmas!
iskra












Opmerkings

Gewilde plasings van hierdie blog

Die klippie in my skoen - geskryf deur iskra

Wat 'n knaende verraad! Daardie klippie in die skoen. Daardie ding wat krap en pla en mens soms verleë laat. Dis 'n pes as jy dalk jaag van hier na daar, soveel dinge wat aan jou trek; jou aandag vat; daar is nie tyd nie! Vir jou om net te kan sit, skoen uittrek en die verdomde ding uitgooi! Pfffeeeu...! Wat 'n verligting as hy eers weg is! So klein dingetjie met soveel praat in sy kneuse...daardie klippie in die skoen. (Talk about rubbing me up the wrong way!) Ons het almal maar ons klippies. Klein goedjies wat haak en pla. Daagliks knaag dit aan ons..maal dit rond in ons koppe, laatnag, wannneer ons eintlik moet slaap... Ons veiligheid. Ons kinders se toekoms, gesondheid. Hoe gaan jy hierdie maand daardie rekening betaal? Jou huwelik of 'n vriendskap is dalk op 'n snaakse plek of selfs naby skipbreek? Dalk ons eie gesondheid wat 'n lelike rapport gekry het... 'n finale een...wat jou asem weggeruk het...wat jou, die mense om jou, dae en minute met '

Vir Die Voëls - Premiere & Resensie

#NasieInspirasie was genooi deur Starburst Promotions na die Premiere van "Vir Die Voëls" - 'n Film wat gebasseer is op die ware verhaal van Irma Humpel en Sampie De Klerk  (Vertolk deur  Simoné Nortmann  en Francois Jacobs - Foto) Sou mens kyk na die diereryk en die natuur in geheel is daar beslis baie lewenswaarhede wat daaruit gering kan word. So word dit ook vertel in die nuwe film en impakvolle storie van Irma Humpel en Sampie De Klerk, se "Vir die Voëls . Huisgenoot het hulle 100ste bestaansjaar gevier, 'n kompetisie geloods en lesers genooi om hulle liefdesverhaal te deel. Huisgenoot vertel die wenner se storie op die silwerdoek met behulp van Kyknet en Factory Films. "Vir die Voëls" vertel die ware verhaal van Irma Humpel (Simoné Nortmann), ’n korrelkop-rabbedoe wat in ’n trourok voor die kansel beland langs die seun wat haar kleintyd onophoudelik geterg het. Tot kort tevore was haar kop op ’n blok dat onafhanklikheid die enigste vorm van

#Bakgat Gesondheidsbeskuit

My ouma het altyd gesê: “As jy kan lees, kan jy bak”. Ek het dit altyd geglo en wyd en syd verkondig, maar vandat ek self begin bak het vir ‘n lewe, het ek agtergekom dat jy meer leer met ondervinding as wat enige resep jou kan vertel. Soos ek dan nou hierdie resep met julle deel, deel ek dan ook my ondervinding, wat ‘n paar vrae dalk vir julle sal opklaar en natuurlik die mite dat beskuit moeilik is om te bak van die tafel afhaal. Bestandele: 1kg Bran Rich Self Raising Flour  (of gewone self raising flour as jy nie so baie van semels hou nie) 10ml Bakpoeier 10ml Sout 125ml Klapper 250ml Sonneblom sade 100ml Rosyne 50ml fyn gekapte neute van jou keuse 500ml All Bran Flakes  (goedkoper bran flakes ook goed, maar proe nie so lekker nie) 250ml Suiker (wit of bruin, maak nie saak nie) 500ml Oats (maak nie saak watter ‘brand’ nie) 500g Botter (gesmelt) 500ml Karringmelk Hierdie is die basis waarvan af ek werk. As ek nie bv. Oats of rosyne het nie, sal ek dit vervang met dieselfde